неделя, 26 юли 2009 г.

Снежанка работи в БТК


Вчера по телевизията гледал фолк концерт. Излезе една кака с къса пола, горе долу колкото коланът ми от трудови войски, големи влажни очи, дълги руси коси и прелести други разни. И като почна да пее и да ми намига, чак сa притесних. Ама се стегнах и аз и пуснах един мигач. Пламна искра усетих. Съдба, иначе нямаше да си остави телефона накрая на песента. Мноо нули, мнооо осмици. Веднага звъннах. Тя пък срамежлива, 30 минути мълчи и ми вика говори ми. Обеща и тя да се обади. Ма излъга. Вече пета Снежанка ма лъже. Повече няма се правя на джудже. Ебаа мамата на всички приказки. Ако ви се обади Кума Лиса или Кумчо Вълчо, ич да не им се вярва.
А на тея от БТК-то ше им разтаковам фамилията, пак са ми надули сметката.

Няма коментари:

Публикуване на коментар